Kulturhuset-Skyttehuset

Er borgerforeningens klubhus og ejes af Den Selvejende Institution Kulturhuset-Skyttehuset. Indeholder en godkendt 15 m. salonskydebane, et stort møde-og festlokale, samt moderne køkken med alle faciliteter og komplet udstyr.
Foruden opholdssted for borgerforeningen, tilbydes også en lang vifte af aktiviteter til alle i lokal-området. Lokalerne står også til rådighed for udlejning til enkeltpersoner, foreninger og firmaer. Der er ikke servering på stedet, og det er derfor ikke muligt at købe mad og drikkevarer.
I stedet er det tilladt selv at medbringe mad – og drikkevarer til festerne. Det store festlokale har plads til 130 personer.
I tilslutning til lokalet er der et moderne køkken med gaskomfur samt effektiv industri opvaskemaskine.
I den store festsal forefindes komplet AV-udstyr.

Kulturhuset-Skyttehuset er beliggende idyllisk i landlige omgivelser på adressen Skovhuse 11 Sønderborg.